
e-Health toepassingen bij Thuiszorg Aura.
Stijgende zorgkosten, grote personeelstekorten en uitgebreidere zorgbehoeften. De noodzaak van vernieuwing in de zorg is
Samen met onderzoeksbureau Triqs voert Thuiszorg Aura diverse metingen uit om de beleving van de cliënten te polsen en de eigen dienstverlening kritisch onder de loep te nemen.
PREM (Patiënt Reported Experience Measure)
De PREM is een landelijke afgestemde meetmethode om patiëntervaringen te meten. Een PREM is een vragenlijst die patiënten invullen waarin wordt gevraagd hoe patiënten de zorg (hebben) ervaren.
Hieronder kunt u de onderzoeksresultaten teruglezen door het pdf bestand te downloaden.
PREM 2021
Klik hier om het rapport PREM 2021 Thuiszorg Aura te downloaden
Telefoon: 0314 647 489
E-mail: info@aura-care.nl
WhatsApp: 06 10 10 59 25
e-Health toepassingen bij Thuiszorg Aura.
Stijgende zorgkosten, grote personeelstekorten en uitgebreidere zorgbehoeften. De noodzaak van vernieuwing in de zorg is
Thuiszorg Aura nu officieel een erkend leerbedrijf!
Thuiszorg Aura is per heden officieel een SBB erkend leerbedrijf! Dit houdt in dat studenten
Tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging voor Werkgelegenheid (NOW) stopt!
Het kabinet stopt vanaf 1 oktober 2021 met de regelingen NOW, TVL, Tozo, Tonk en